اپی نوروزی

وبلاگ ابوذر نوروزی نژاد

اپی نوروزی

وبلاگ ابوذر نوروزی نژاد

بازی وبلاگی

دوست عزیز شهاب ( لی ) مرا به بازی وبلاگی فرا خوانده که هفت کتاب تاثیر گذار زندگی ام را بنویسم و دیگرانی را به این بازی دعوت کنم.

حال من شما را در ین بازی سهیم می کنم:

1- اینک آخر زمان  (حمزه سلیم پور)         2- سرخور ( لیلا نوروزی)         3 - مهدی مرادی زاده        4- رهبر امامدادی          5- کالنگ (امیر حسین حیدری)         6- فرادید ( امیر مینابیان)           7- ماهیگیر بندر (رضا روایی)

 

فکر می کنم اگر کتاب ها براساس نوع شان تقسیم بندی می شد.بهتر می شد درباره آن تصمیم گرفت.همچنین از آن جایی که آدمی چون من به داستان های کوتاه بیشتر علاقه نشان می دهد تا رمان. گره دیگری شکل می گیرد که در یک مجموعه داستان کوتاه چند داستان وجود دارد که به کام هم خوش آید؟

من بعد از چند روز کلنجار رفتن با خود تصمیم گرفتم به جای هفت کتاب ، هفت داستان ادبی و نمایشی البته چند برابر دیگران اعلام کنم.

*      فعلاً از شعر، هنر، تاریخ  و ... چیزی نمی گویم.

**    کتاب ها در هر بخش براساس اولویت می باشند.

***   ادامه مطالب را بخوانید لطفاً...



ادامه مطلب ...