اپی نوروزی

وبلاگ ابوذر نوروزی نژاد

اپی نوروزی

وبلاگ ابوذر نوروزی نژاد

بهرنگ عباس پور تکذیب کرد.

 آقای بهرنگ عباس پور بند پنجم بیانیه جدید انتشار هنرمندان را تکذیب نمود.ایشان در گفتگویی که با این جانب انجام دادند از متن بند پنجم اظهار بی اطلاعی نمودند. و اضافه کردند که :"در حیطه تجسمی هیچ گاه صاحب نظر نبوده ام که درباره آن اظهار نظر نمایم.گویا بدون اطلاع من و به نقل ازاینجانب این گونه نوشته شده است. " ایشان آمادگی خود را به بحث رو در رو به همراه اینجانب با نویسنده بیانیه اعلام نمودند.

 

تماس های تلفنی من با هنرمندان غیر تجسمی تا کنون یا گوشی های از دسترس خارج شده بود.  یا بوق های ممتد و خاموش. از هنرمندان زیر خواهشمندم هرچه سریعتر با این جانب تماس حاصل فرمایند: آقایان محمد سایبانی، ابراهیم پشت کوهی، سعید آرمات و عبدالحسین رضوانی.


همچنین اصرار بیش از ۱۵-۱۰  نفر از دوستان و هنرمندان این استان در روز گذشته مانع شکایت حقوقی از توهین کنندگان گردید.(با این که متن شکایت را به همراه وکیل خود تنظیم نموده بودم.)

تا کنون هنوز تصمیم قطعی درباره شکایت را به دادگاه نگرفته ام.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
زهراموثق جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:52

«نمونده بودم» اشتباس!

!!!

[ بدون نام ] شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:25

اگه نادعلیان یه شاگرد خلف تو هرمزگان داشته باشه اون تویی

ای بابا...
اون روزی که آقای دکتر نادعلیان تاج سر بعضی از دوستان بود را فراموش کرده اید؟!!! تمام بچه های هنرهای تجسمی هنوز به یاد دارند... و یاد شان هست چه کسانی خود را شاگرد و مرید نادعلیان می خواندند!!!
بی زحمت دو موضوع بی ربط را به هم متصل نکنیم.
دوستان محترم یا باید با مدارک مکتوب تهمتی که زده اند را رو کنند و آن را اثبات نمایند و یا ...
خواهش می کنم به جای این نظرات بی نام با من تماس بگیرید.

شاعر گلدنویی حسین یو سف زاده شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 http://www.goldno.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون
تبادل لینک موافق
هستی برادر عزیز
خبرم کن

شما لینک هستید...

شاهرخ شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:56

سلام سری به من هم بزن

شهوار من یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 http://hor1350.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون با
تبادل لینک موافق
هستی برادر عزیز اگه مایلید منو با نام شهوار من لینک کنید بعدش
خبرم کن تا من هم شما را لینک کنم به امید دیدار

سلام
شما لینک هستید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد